телефон 0800333258

Як зробити замовлення

1. ВИБЕРІТЬ ТОВАР

Виберіть необхідну Вам продукцію в розділах:

Коли Ви сформували своє замовлення, натисніть ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ. Перевірте правильність Вашого вибору у сформованому кошику, в разі необхідності внесіть потрібні зміни. Потім натисніть ДАЛІ.

2. ПЕРЕЙДІТЬ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

На сторінці оформлення замовлення заповніть дані ОТРИМУВАЧА.

3. ВКАЖІТЬ АДРЕСУ ДОСТАВКИ

Виберіть тип доставки:

  • до відділення «Укрпошта»;
  • до відділення «Нової Пошти»;
  • кур'єрська доставка «Новою Поштою».

Доставка до відділення "Укрпошти" здійснюється "Укрпоштою-Експрес".

Увага! Доставка на тимчасово окуповані території не провадиться!

4. ВИБЕРІТЬ СПОСІБ ОПЛАТИ

Виберіть один зі способів оплати:

  • online оплата банківською картою;
  • оплата готівкою при отриманні.

Підтвердіть Ваше замовлення - натисніть ЗАВЕРШИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

Після оформлення замовлення на вказану Вами електронну адресу надійде лист з детальною інформацією та статусом обробки Вашого замовлення.

5. ОБРОБКА ЗАМОВЛЕННЯ

Обробка замовлення здійснюється в робочі дні, з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00.

Зверніть увагу! Замовлення, оформлене у вихідний або святковий день, буде оброблене на наступний робочий день. Прохання враховувати цю інформацію при формуванні замовлення.

СКАСУВАННЯ АБО ВІДМОВА ВІД ЗАМОВЛЕННЯ

Для скасування замовлення Вам необхідно зв'язатися з менеджером Компанії за телефоном 0 800 333 258.

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ

У разі виникнення рекламації на якість продукції Ви можете звернутися в Компанію з метою заміни придбаного товару на інший або повернення своїх коштів. «Амріта» гарантує індивідуальний розгляд кожної з ситуацій по поверненню продукції та швидке прийняття рішень.

За посиланням Ви можете ознайомитися з детальними умовами повернення/обміну продукції Amrita.