Як зробити замовлення
1. ВИБЕРІТЬ ТОВАР
Виберіть необхідну Вам продукцію в розділах:
Коли Ви сформували своє замовлення, натисніть ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ. Перевірте правильність Вашого вибору у сформованому кошику, в разі необхідності внесіть потрібні зміни. Потім натисніть ДАЛІ.
2. ПЕРЕЙДІТЬ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
На сторінці оформлення замовлення заповніть дані ОТРИМУВАЧА.
3. ВКАЖІТЬ АДРЕСУ ДОСТАВКИ
Виберіть тип доставки:
- до відділення «Укрпошта»;
- до відділення «Нової Пошти»;
- кур'єрська доставка «Новою Поштою».
Доставка до відділення "Укрпошти" здійснюється "Укрпоштою-Експрес".
Увага! Доставка на тимчасово окуповані території не провадиться!
4. ВИБЕРІТЬ СПОСІБ ОПЛАТИ
Виберіть один зі способів оплати:
- online оплата банківською картою;
- оплата готівкою при отриманні.
Підтвердіть Ваше замовлення - натисніть ЗАВЕРШИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.
Після оформлення замовлення на вказану Вами електронну адресу надійде лист з детальною інформацією та статусом обробки Вашого замовлення.
5. ОБРОБКА ЗАМОВЛЕННЯ
Обробка замовлення здійснюється в робочі дні, з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00.
Зверніть увагу! Замовлення, оформлене у вихідний або святковий день, буде оброблене на наступний робочий день. Прохання враховувати цю інформацію при формуванні замовлення.
СКАСУВАННЯ АБО ВІДМОВА ВІД ЗАМОВЛЕННЯ
Для скасування замовлення Вам необхідно зв'язатися з менеджером Компанії за телефоном 0 800 333 258.
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ
У разі виникнення рекламації на якість продукції Ви можете звернутися в Компанію з метою заміни придбаного товару на інший або повернення своїх коштів. «Амріта» гарантує індивідуальний розгляд кожної з ситуацій по поверненню продукції та швидке прийняття рішень.
За посиланням Ви можете ознайомитися з детальними умовами повернення/обміну продукції Amrita.