назад
Як зробити замовлення

1. ВИБЕРІТЬ ТОВАР

Виберіть цікаву для Вас продукцію в розділах:

Коли Ви сформували своє замовлення, натисніть ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

Перевірте правильність Вашого вибору в сформованому кошику, в разі необхідності внесіть потрібні зміни. Потім натисніть ДАЛІ.

Ви потрапляєте на сторінку оформлення замовлення, де необхідно авторизуватися або зареєструватися, якщо Ви вперше робите замовлення в інтернет-магазині.

2. АВТОРИЗУЙТЕСЬ

Якщо Ви вже зареєстровані на сайті, Ваші дані як одержувача замовлення підтягнуться автоматично. Вам необхідно лише ввести свій e-mail і пароль.

Якщо Ви вирішили стати клієнтом Amrita, внесіть необхідні дані в розділ ОТРИМУВАЧ.

3. ВКАЖІТЬ АДРЕСУ ДОСТАВКИ

Заповніть дані одержувача і виберіть тип доставки:

  • кур'єрська доставка «Новою Поштою»
  • до відділення «Укрпошти»
  • до відділення «Нової Пошти»
  • самовивіз з Центру обслуговування клієнтів (ЦОК)

Увага! Доставка на тимчасово окуповані території (АР Крим, частина Луганської та Донецької областей) не провадиться!

4. ВИБЕРІТЬ СПОСІБ ОПЛАТИ

Виберіть один із способів оплати:

  • Online оплата банківською картою
  • Банківський переказ
  • Оплата готівкою при отриманні

5. ПІДТВЕРДІТЬ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ

Підтвердіть Ваше замовлення, натиснувши ЗАВЕРШИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

Після оформлення замовлення на вказану Вами поштову адресу прийде лист з детальною інформацією та статусом обробки Вашого замовлення. Протягом робочого дня з Вами зв'яжеться менеджер Компанії для уточнення інформації та підтвердження замовлення.

Обробка замовлення здійснюється в робочий час: з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 19:00.

Зверніть увагу! Замовлення, оформлене у вихідний або святковий день, буде оброблене на наступний робочий день. Прохання враховувати цю інформацію при формуванні замовлення.

Відправка замовлення на комплектацію здійснюється тільки після підтвердження всіх деталей замовлення з менеджером Компанії. Замовлення, оброблене до 15:00, відправляються в той же день. Відправка замовлень, що надійшли після 15:00, здійснюється на наступний робочий день.

СКАСУВАННЯ або ВІДМОВА ВІД ЗАМОВЛЕННЯ

Для скасування замовлення Вам необхідно зв'язатися з менеджером Компанії за телефоном 0-800-504-778.

ЗШИРЕНА ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ «АМРІТА»

У разі виникнення рекламації на якість продукції Ви можете звернутися в Компанію з метою заміни придбаного товару на інший або повернення своїх коштів. «Амріта» гарантує індивідуальний розгляд кожної з ситуацій по поверненню продукції і швидке прийняття рішень.

Розширена гарантія якості на продукцію «Амріта» є доповненням до встановлених прав споживачів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

За посиланням Ви можете ознайомитися з детальними умовами повернення/обміну продукції «Амріта».