назад
Гарантія якості та повернення продукції «Амріта»

ПРИЧИНИ ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІНУ ПРОДУКЦІЇ

Відповідно до чинного законодавства, а також розширеної гарантії якості продукції «Амріта» Клієнт має право на повернення/обмін продукції за умов:

  • невідповідність асортименту товару накладній;
  • невідповідність кількості товару вибитому в накладній;
  • пошкодженні цілісності упаковки продукту;
  • дифекті упаковки продукту;
  • невідповідність комплектації/вмісту продукту (немає комплектуючих, немає піпетки, дозатора, порожній блістер і т.п.);
  • невідповідність терміну придатності продукції (наприклад, Клієнт отримав продукцію зі складу, у якій закінчився термін придатності, прострочений товар);
  • невідповідності якості продукції;
  • відсутності заявленого ефекту;
  • виникненні алергічних реакцій, індивідуальної непереносимості, за умови, що невикористане кількість залишилося не менше 70% від повного обсягу (ваги) продукції;
  • обмежених термінах придатності продукції (за умови, що Клієнт не був повідомлений про обмеження терміну придатності продукції і за умови, що не була чинною акційна пропозиція, спрямоване власне на розпродаж товару з критичними термінами придатності);
  • пошкодженні продукції при доставці (при складанні акта/рекламації зі службою доставки).

ПРИЧИНИ, З ЯКИХ ПРОДУКЦІЯ НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ/ОБМІНУ

Продукція не підлягає поверненню/обміну з наступних причин:

  • продукція була використана не за призначенням (наприклад, крем для ніг використовували для особи і т.д.);
  • продукція була пошкоджена навмисно або як наслідок неправильного використання;
  • були порушені умови зберігання продукції (наприклад, свічки розтанули, мило замерзло і т.д.);
  • порушення умов зберігання при транспортуванні (наприклад, клієнт отримав посилку без пошкоджень транспортної упаковки, але при розтині виявив, що свічки розтанули або розбитий дозатор. У разі, якщо свічки розтанули, обмін можливий тільки у разі звернення клієнта не пізніше 3 днів з моменту отримання замовлення. При зверненні клієнта по закінченню 3 днів з моменту отримання замовлення повернення/обмін не проводиться);
  • продукція належної якості, використана більш ніж на 70% (в т.ч. продукція, повернута при алергічних реакціях або індивідуальної непереносимості);
  • прострочена продукція (у разі, якщо була куплена до закінчення терміну придатності);
  • продукція з обмеженим терміном придатності, на яку діяли акційні пропозиції, спрямовані на розпродаж такого товару;
  • незначні зміни кольору, запаху, смаку від партії до партії, у разі відповідності якості продукції, паспорту якості на дану партію і іншим дозвільним документам.